1 tegen allen!

Gisteren mochten wij nog 1 keer samen spelen met de klas van meester Kilian van de Berk! We speelden "1 tegen allen". Zoveel mogelijk opdrachten uitvoeren met kinderen van de Sam en de Berk door elkaar. De regen hield ons niet tegen om er helemaal voor te gaan! Als beloning kregen wij een lekker ijsje.

 






















Reacties

Populaire posts van deze blog